Osoby posługujące się językiem migowym mogą poczuć się w ZUS komfortowo. Oprócz przeszkolonych w tym zakresie pracowników sal obsługi klienta w Zakładzie uruchomiona została usługa wideotłumaczeń.
Usługa wideotłumaczeń wdrożona została pilotażowo (do końca lipca 2013) w ośmiu placówkach ZUS, do których najczęściej zgłaszają się klienci z niepełnosprawnością słuchu: w I Oddziale ZUS w Warszawie, I Oddziale ZUS w Łodzi, Oddziale ZUS we Wrocławiu, Oddziale ZUS w Rzeszowie, I Oddziale ZUS w Poznaniu, Oddziale ZUS w Lublinie, w Inspektoracie ZUS Gdańsk-Wrzeszcz oraz w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze. Podczas dwumiesięcznego pilotażu osoby z niepełnosprawnością słuchu mogą korzystać na sali obsługi klientów z dostępu on-line do profesjonalnego call center, obsługiwanego przez osoby legitymujące się certyfikatami T1 i T2 tłumacza polskiego języka migowego i systemu językowo-migowego. Wnioski z pilotażu posłużą do opracowania koncepcji rozwoju kanałów komunikacji z ZUS dedykowanych osobom niepełnosprawnym. Warto dodać, że zarówno strona internetowa ZUS (www.zus.p), jak i portal Platformy Usług Elektronicznych (pue.zus.pl) są w pełni przystosowane do obsługi przez osoby niedowidzące.
Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
cows #1105784 | 178.182.*.* 6 cze 2013 19:00
Makowskie krowy co są po znajomości do ZUSu powsadzane to nawet po polsku słabo mówią :)
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz