Na polskich drogach rusza ogólnopolska kampania społeczna „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. W obliczu niepokojących statystyk dotyczących wypadków, kampania ma na celu zwiększenie świadomości kierowców na temat zagrożeń związanych z nadmierną prędkością. Do akcji dołączy milion naklejek, które mają przypominać o konieczności ostrożnej jazdy. Działania potrwają do końca września, a ich celem jest zmiana postaw kierowców w Polsce.
W Polsce każdego roku dochodzi do tragicznych zdarzeń drogowych, czego dowodzą statystyki – w 2024 roku zarejestrowano ponad 21 000 wypadków. Celem kampanii jest budowanie kultury bezpieczeństwa, gdzie każdy uczestnik ruchu będzie odpowiedzialny za wspólne bezpieczeństwo. Z inicjatywy PZU i Policji, działania mają na celu edukację kierowców oraz inspirowanie ich do zmiany niebezpiecznych nawyków na drodze.
W ramach kampanii przygotowano różnorodne materiały, takie jak billboardy i spoty telewizyjne, które mają zwrócić uwagę na niebezpieczne zachowania kierowców oraz ich konsekwencje. Policjanci wezmą aktywny udział, wręczając na drogach naklejki oraz ulotki edukujące o bezpiecznej jeździe. Organizowane będą także różne aktywności, w tym konkursy, w których uczestnicy będą mieli szansę doskonalić swoje umiejętności poprzez jazdę na torze bezpiecznej jazdy.
Źródło: Policja Maków Mazowiecki
Oceń: PZU i Policja rozpoczynają kampanię „Mistrzu, zwolnij” na rzecz bezpieczeństwa na drogach
Zobacz Także